Shop Mobile More Submit  Join Login
come here you cute little elfs..!!! :threaten::evillaugh::threaten:

this is my elf crusher..


playing with different kind of constrains to make the wheels go round and round and round..

300 frames @ 1280x540 pixels
total render time: 4 hours 22 minutes 51 seconds (52 seconds average per frame)


program used:
photoshop
poser
zbrush
3ds max
Add a Comment:
 
:iconlycophidion:
lycophidion Featured By Owner Dec 28, 2014
Only thing missing is an orc leaning out of the cab, puffing on a cigar. Or if we're in an anti-Tolkien mode, maybe Whiskeyjack ;-)
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
ha, that would work :lol:
Reply
:icongalen-wolfe:
Galen-Wolfe Featured By Owner Oct 24, 2014
woohoo! thinking about doing mecha next? would love to see you tinker with a robot!
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Oct 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
sounds like a good idea :)
Reply
:iconwhosaskin:
whosaskin Featured By Owner Dec 1, 2013
This is really cool!
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you :D
Reply
:icongerochiviper:
GEROCHIVIPER Featured By Owner Apr 30, 2013  Student Traditional Artist
...Magic work!!
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner May 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you :D
Reply
:iconhorse-hart:
Horse-Hart Featured By Owner Mar 19, 2013  Student General Artist
woah, purdy cool, are us dwarves safe or ya gonna try n crush us too? XDhaha
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
dwarves are awesome.. at least, as long as they keep fighting the elfs too :XD:
Reply
:iconhorse-hart:
Horse-Hart Featured By Owner Mar 19, 2013  Student General Artist
lol i dislike the elves since they abandoned us at erabor for our homeland was lost to a dragon ;< lol so yes, i'm with you, my ores are yours haha
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol.. welcome to the club..!!!
Reply
:iconhorse-hart:
Horse-Hart Featured By Owner Mar 19, 2013  Student General Artist
wewt!
Reply
:iconalzartz:
alzartz Featured By Owner Mar 19, 2013  Professional General Artist
Awesome !
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks :D
Reply
:iconvenom-v13:
Venom-V13 Featured By Owner Mar 16, 2013
Lol, so the enemy has opted for oblivion....all minions 2 stations, get on that war tank asap, i need 15 F-16s up in the air and 8 soldiers on shrimp bikes!!!!!!! We're gonna murder their asses and have them regret the day they ever decided to call such small guys of our caliber as elves!! LMFAO, this is awesome, your rending works are so cool....but your still on my wanted list motherfucker, onward men *troops roll out going "Small foot leeeeft, leeeeft, leeeeft, biiiiiitch, leeeeeft"*!!!! XD
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha.. thanks babes.. but i didnt see you as an elf lover before.. :XD: bring on your minions and prepare to die..!!!
Reply
:iconvenom-v13:
Venom-V13 Featured By Owner Mar 17, 2013
Lol, that's because i'm not, the only i tend to favor are in videogames i've played (Legend of Zelda for instance), lol!! I'll bring my minions but best believe Mr. V doesn't die today, haha! XD
Reply
:icondrs2406:
DRS2406 Featured By Owner Mar 16, 2013  Professional General Artist
Ok,so you make those 3D models of abnormous sexy girls (while being a girl) AND you´re a 40k person?
WICKED.
Nevertheless I´d love to crush this clumsy fungusmobile with the REAL DEAL..
Reply
:icondrs2406:
DRS2406 Featured By Owner Mar 16, 2013  Professional General Artist
A Land Raider,that is.
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
hehe.. im not really a warhammer person.. never played any of the games before, but i like the art work they have.. :D
Reply
:icondrs2406:
DRS2406 Featured By Owner Mar 17, 2013  Professional General Artist
Oh ok....*disappointed*
I just thought so since it´s quite uncommon that people know anything about it if they don´t play.
But otherwise meanwhile there´s some pretty cool videogames about it and stuff,and they seem to go mainstream now...
Reply
:iconveldric1:
veldric1 Featured By Owner Mar 15, 2013
why do i have the feeling your setting us up for somthing? having an elf walking down a road and getting ran over by saphy in the elf crusher
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
:evillaugh:
Reply
:iconemeraldgrizzly:
EmeraldGrizzly Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
That would be called a Juggernaut,
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
that would be correct..!!!
Reply
:iconvishfreak1987:
vishfreak1987 Featured By Owner Mar 14, 2013  Student Traditional Artist
AWESOME. Amzing :O
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks a lot :D
Reply
:iconvishfreak1987:
vishfreak1987 Featured By Owner Mar 30, 2013  Student Traditional Artist
No worries :)
Reply
:iconiizziee:
Iizziee Featured By Owner Mar 14, 2013
Nice work Saphi, make sure you don't get any elf bones stuck in the tracks lol
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
no problem there.. crushing bones is the whole point of this machine :XD:
Reply
:iconthe-dark-lord-petty:
the-dark-lord-petty Featured By Owner Mar 13, 2013
Das ist wunderbar. Machen die Kleinen Elfen alle sterben. Wo ist die Kettensäge? haha :chainsaw:

I should speak (her?) language.
"The is wonderful. Make the little elves are all dying. Where is the chainsaw?"
I learn English, but it is difficult to understand. The more I write, the better it will.
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
my language is dutch.. im from amsterdam.. :D

the model isnt really finished yet.. its need a ot more details like a big grabber and things like that.. :D
Reply
:iconsevenonseven:
sevenonseven Featured By Owner Mar 13, 2013  Hobbyist Artist
this is awsome
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you :D
Reply
:iconlightsbrduel:
lightsbrduel Featured By Owner Mar 13, 2013
Nice!!
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks :D
Reply
:iconspookiie65:
Spookiie65 Featured By Owner Mar 13, 2013
Can I clean the treads at the end of the day? I have a great recipe for Elf Jelly =)
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol.. looking forward to it to taste it :chew:
Reply
:iconreddragon162:
reddragon162 Featured By Owner Mar 13, 2013
Needs to be red, cuz red wonz go fasta.
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
thats what they say.. not really an original comment tho.. you like the 5th that say it now.. :XD:
Reply
:iconotakuishi:
otakuishi Featured By Owner Mar 13, 2013
I see some horde inspiration from the front teeth, but the alliance inspiration from the rear pipes... and some command and conquer from the tracks... This is awesome! But why do I want one in skyrim now? (even though it would completely ruin the fantasy vibe lol) jeeze.. :)
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
im not really getting your skyrim reference.. but thank you for the comment.. :D
Reply
:iconotakuishi:
otakuishi Featured By Owner Mar 16, 2013
that's how I got the skyrim thought (not reference)
Reply
:iconotakuishi:
otakuishi Featured By Owner Mar 16, 2013
Because I was viewing all of the crazy mods for skyrim when I looked at this, they had one with an airship... Then it made me think of Warcraft Strategy series where both are mixed in a little...
Reply
:icongeraspadaras:
gerasPadaras Featured By Owner Mar 13, 2013
Totally awesome! O.O
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you :D
Reply
:iconbeatchball:
BeatchBall Featured By Owner Mar 12, 2013   Writer
Elf crusher?
Reply
:iconsaphirenishi:
SaphireNishi Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
yup.. death to all elfs..!!! :evillaugh:
Reply
:iconbeatchball:
BeatchBall Featured By Owner Mar 12, 2013   Writer
You're a maniacal psychopath. ;P
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 10, 2013
Image Size
3.8 MB
Resolution
1280×540
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,520 (1 today)
Favourites
118 (who?)
Comments
337
Downloads
745
×